Friday, February 23, 2018

Promo JSM Alfamidi Terbaru

Promo JSM Alfamidi - Untuk membuat proses memasak yang lazat dan sihat, sudah tentu kita perlu disokong dengan alat memasak yang baik. Oleh itu, untuk mengalu-alukan bulan ini penuh kasih sayang, salah seorang pemain runcit di Indonesia, iaitu Alfamidi, memberikan kejutan manis kepada semua pelanggannya. Alfamart membentangkan IH Marble Coating Series Cookware untuk memenuhi keperluan memasak para pelanggannya yang setia.


Alat memasak premium ini mempunyai empat lapisan marmar di permukaan dan tiga lapisan marmar di bahagian bawah sehingga lebih tahan lama. Promo JSM Alfamidi Anda juga tidak perlu bimbang tentang menggunakan spatula besi semasa memasak. Alat memasak ini boleh digunakan untuk pelbagai jenis pemanas / dapur, seperti dapur gas, elektrik, seramik, halogen, dan induksi yang dapat memanaskan makanan secara merata.


Satu lagi kelebihan Alat memasak memasak dan pemanasan menggunakan peralatan berbingkai marmar ini dapat mengurangkan penggunaan minyak dan mentega. Jadi, anda boleh berkhidmat dengan makanan yang lebih sihat untuk keluarga tercinta anda. Di samping itu, alat memasak Anti Sticking ini, boleh digunakan untuk jangka masa yang panjang, dan tidak akan membahayakan kesihatan badan anda.


Sumber Artikel : https://slwdesigns.blogspot.com/2018/02/promo-jsm-alfamidi-akhir-pekan.html


No comments:

Post a Comment