Monday, June 12, 2017

Promo Alfamidi Awal Pekan

Promo Alfamidi Awal Pekan - Pada awal 2017, Alfamidi membentangkan program promosi bertajuk Semarak Awal Tahun. Program promosi menawarkan pelbagai promosi yang menarik untuk pelanggan setia, termasuk korban terbaru siri alat memasak premium, alat memasak Brighton Vitro tahan api dibuat di Perancis.


Vitro Produk tahan api Alat memasak adalah perkakas memasak yang berasal dari bahan kaca tahan haba, yang khas dibangunkan tahan kepada suhu yang tinggi, Promo Alfamidi Awal Pekan termasuk memasak langsung ke atas apa-apa jenis dapur, kedua-dua gas, elektrik dan dapur seramik. Dengan cara itu, pengalaman memasak keluarga menjadi lebih menyeronokkan kerana ia adalah praktikal, bersih, dan menjimatkan masa.


Rini Hestrinalia sebagai GM Marketing Alfamidi berkata, produk ini adalah ibu-ibu yang dikumpulkan sangat sesuai yang ingin praktikal dalam masakan. "Produk Promo Alfamidi Awal Pekan ini juga direka untuk menjadi tahan kepada perubahan suhu yang melampau, contohnya jika terdapat sisa makanan, kita boleh terus menggunakan bekas Vitro ini untuk menyimpan makanan di dalam peti sejuk, pada waktu pagi boleh terus dipanaskan ke dalam ketuhar gelombang mikro atau atas dapur , dan kemudian berkhidmat tanpa perlu menunggu sehingga dapat menjimatkan masa dan menjimatkan tenaga.


Baca Selengkapnya : http://www.promojsm.com/2017/06/promo-alfamidi-hemat-awal-pekan.html

No comments:

Post a Comment