Monday, June 12, 2017

Promo Superindo Awal Pekan

Promo Superindo Awal Pekan - Ia adalah hujung minggu. Mari kita pergi untuk berjalan-jalan sambil membeli-belah untuk berpuasa keperluan di Superindo Grage City Mall. Promo membeli-belah murah akan berakhir hari ini, di mana pengguna boleh mendapatkan beberapa barangan ruji pada harga kos efektif lebih daripada tag biasa. "Promo masih sama seperti semalam, ia hanya item yang berubah," kata Pengurus Superindo Grage City Mall Rinda.


produk rendah-kos yang boleh diperolehi lebih cekap minggu ini, termasuk kopi Khas Mine Fire Hantar Rp1.200 lebih mahal, sekurang-kurangnya perbelanjaan Rp100 ribu boleh membeli Lee beras super pandan wangi 5 kilogram yang menjimatkan sehingga ribuan Rp33, Rp 1100 kecuali bagi membeli Promo Superindo Awal Pekan susu Indomilk tebal putih gula 375 gram. Terdapat juga item kegemaran suri rumah iaitu minyak masak dari Rose Brand 2000 ml sahaja Rp19.900 dan Sweety Lampin Bayi Gold sahaja Rp67.490 daripada beribu-ribu Rp107 harga biasa.




Rinda dimasukkan ke Ramadan tidak ada program khas. Ia masih menggunakan promo yang berjalan pada hari biasa. Produk ini adalah hampir sama setiap tempoh, perbezaan di antara jenama dan item. Pengguna masih boleh mendapatkan harga kos efektif pelbagai jenama, termasuk produk segar (sayur-sayuran, buah-buahan, ikan dan daging). "Jika tempoh yang panjang, kita biasanya mengehadkan pembelian maksimum, terutamanya bagi produk kegemaran," akuinya.


Pada masa Promo Superindo Awal Pekan, Superindo Grage City Mall lawatan mula meningkat. Rinda berkata, ini mungkin dipengaruhi oleh beberapa faktor. Pertama, terdapat syarikat-syarikat yang telah menyediakan Hari Raya (THR) elaun, jadi banyak terus menggunakannya untuk membeli-belah dan permulaan cuti sekolah. Ditambah, untuk keperluan bungkusan Superindo menyediakan bungkusan bermula Rp150 ribu dan ke atas. Tempahan besar boleh menyesuaikan kandungan pada permintaan. "Kami juga menjual kotak khas untuk petak sahaja sekitar Rp5 beribu-ribu, jadi ia boleh makan sendiri," katanya.


Baca selengkapnya http://www.promojsm.com/2017/01/promo-superindo-weekday-terbaru.html

No comments:

Post a Comment